18 augusti, 2016

sista sommarlovsveckan ur mobilen

Hej på er.
Jag är inne på den allra sista sommarlovsveckan nu och försöker få ordning
på allt samtidigt som jag vill vila och röra på mig. Men det går bra! Jag känner mig
stark och glad och hoppar att det håller i sig ett tag.
Här kommer en veckas mobilbilder lastat


Om mornarna har jag sprungit lite i skogen och ätit
goda frukostar.


Kikar lite i de här böckerna.


Klappar på den här. 




Har bakat den här: morotskaka från Green Kitchen Stories.



Jag har varit ute så mycket som möjligt. Luften
har blivit kallare - och jag tror aldrig jag sett så mycket äpplen på alla träd.



Slutligen har jag ätit betor, morötter och bönor från kolonistugan tillsammans
med vattenmelon och falafel.

Kram!


2 kommentarer :

  1. Isabel18.8.16

    wow vilken fin blogg du har!! Jag har funderat på att starta en blogg länge, länge men har skjutit upp på det för att jag inte riktigt vet hur jag ska gå tillväga. Då jag vill ha en i väldigt liknande stil till din tänkte jag ta chansen och fråga här: Rekommenderar du blogspot? Hur har du gjort för att få så snygg design på bloggen? Har du några andra tips på vad jag ska börja göra för att komma igång? Förstår om du varken har tid eller lust att hjälpa mig hehe, men om du har det hade det varit greatly appreciated!
    också, TACK, din blogg har verkligen inspirerat mig<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och tack! Blir lite rörd här :) Jag har haft blogg på blogg.se också, men gick tillbaka hit till blogspot just eftersom jag tycker designen är så pass viktig hehe... Vill du ha en stilren design så tycker jag definitivt att du ska välja blogspot! Dessutom är det enkelt att förstå sig på och också enkelt att göra inlägg, även om det såklart tar ett tag att lära sig allt.
      Starta en blogg vettja, så kan du fråga mig frågor på vägen! Mejla till hannaaalmgren@gmail.com om du vill.
      Kram!

      Radera