19 december, 2014

vykort från november


här kommer ett skepp lastat med bilder från förra månaden; november.

ca en vecka in i denna månad drabbades jag av förkylning och en
mindre bihålsinflammation. det var mycket näsdukar haltabletter och nässpray.


pre-julen började och jag åt risgrynsgröt med kanel.


en fredag efter utvecklingssamtal i skolan åkte jag och mamma ner till
malmö.


först åt vi bruschetta samt ostfylld, färsk pasta med svamp och soltorkade tomater
på en italiensk restaurang.



efter en eminent måltid promenerade vi till royal och
såg nya hunger games och åt center.


den sista november slog jag in små paket till en paket-
kalender jag gjort till min pappa. tintin verkade tycka att bästa vilostället
var just bland alla pappersbitar och snören.


mitt rum är i princip färdigställt. nya kuddar och dylikt gör en lite gladare!


och nu är december, och därmed även tvåtusenfjorton, nästan till ända
och finito. tvåtusenfemton kommer vara intressant, jag har ingen aning om vad som kommer hända.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar