30 januari, 2014

blandband




ett litet blandband idag så att säga.
en mycket tråkig skoldag avslutades med veckans andra
brandövning. i två decimeter snö och isiga vindar tågade 
skolans 340 elever ut i stadsparken, många stackare utan skor och strumpor.
efter skolans slut blev tåget hem inställt och sedan lyckades jag bli 
vattenpölsnedsprutad av en buss. när jag äntligen kom hem
var jag så bitter att jag gick och lade mig, och sov till klockan slog sex.
då undrade jag lite om det var natt eller dag, men det kom jag på!

dålig dag helt enkelt, men nu till det bättre.
hittade nämligen en väldans tjusig blogg, bilderna ser ni ju ovan.
WishWishWish heter den.
jag har inte hunnit läsa så mycket men bilderna lovar mycket tycker jag.



samtidigt passar jag på att lyssna på den här
klassiska spellistan.

kramar i snökaoset. glöm inte att det snart är vår.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar