02 augusti, 2013

nu.

allt är just där det borde vara, just nu.
livet är så bra.
idag var antagligen en av de bättre dagarna på hela året.
ligga på stranden. äta melon och körsbär och hallon och vinbär och banan.
grilla och äta världens bästa middag.
vara utomhus halva natten och spela kubb. vinna i kubb. fast nä.
sitta i uterummet med tända ljus bara för att det är 
tropisk värme.
se stjärnklar himmel och tänka
"det här är livet när det är som bäst."



jag är överfull med inspiration och kreativitet, ska ni veta.
det blir nog snart överfullt därinne.
jag ha tusentals idéer och de flesta blir till på natten.
det är nog därför jag har så svårt att sova.
jag vet knappt vart jag ska börja.
om man hade gjort en film eller kanske en tidning av hur det ser ut i
mitt huvud.. ja då hade ni kanske förstått.. men tänk

bo i new york-kokosglass-handla i secondhandaffär-starta modeblogg-
köpa superrawfood- jobba kreativt- inreda lägenhet- höstshoppa-kappor- mockaskor med fransar- kånken- nike air- vinröda manchesterbyxor- fota svartvita porträtt- bloggar i tusen-pannkakor-kärlek och skratt.

och sådär håller det på...


kramar. i massor.
nu lever jag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar