11 mars, 2013

waiting


jag blir nästan aldrig sjuk.
men om jag blir det, så får jag nästan
aldrig feber. men om jag får det
går det över på nån´ dag.

och ibland är det så tråkigt att inte kunna
bli sjuk, bara stanna hemma
när det är jobbigt i skolan. och när man väl och krasslig och dan, och är hemma, har
man bara ångest över
att man inte är tillräckligt sjuk.
känner ni igen er?
eller är det kanske bara jag? ;)

nåväl nåväl. jag har haft en bra helg, med god mat
(kyckling med bacon, champinjoner och jordnötter)
och fina vänner.
och mello, där jag faktiskt
gissade rätt vinnare.

och nu är det bara två veckor kvar, till påsklov (!?) 
och min födelsedag. min födelsedag

♥♥♥


kramar till Er.

3 kommentarer :

  1. Vilken fin blogg du har! Gå gärna in på min, jag skriver om kläder, cheerleading, min vardag och massa annat skoj! Skulle bli jätteglad om du slängde in en kommentar! :*

    SvaraRadera
  2. Hej fin blogg:)
    Jag lottar ut Veckans blogg på min blogg, var gärna med:)
    Ledsen om du inte gillar reklam.

    SvaraRadera