08 februari, 2013

just me

här kommer lite frågor, och ungefär
 lika många
svar, om mig, helt enkelt.

hur gammal är du?
14, snart 15 vårar.
hur gammal känner du dig?
ibland äldre, ibland yngre. ibland lika gammal som jag
faktiskt är.
vilken film såg du senast?
les misérables. väldigt bra, förutom att de sjöng hela handlingen. hade varit
bättre om de pratat mellan sångerna istället.
är du besatt av någonting?
ja, kanel. det har jag på aallt. macka, flingor, apelsin, gröt, chilli con carne.
vilken låt lyssnade du på senast och vart?
release me- oh laura, i badet.



är du rädd för blod?
mjaa. joo. jag hade inte kunnat operera någon
i alla fall.
vilken är din favorithögtid?
jul.
säg en typiskt hannafrukost.
naturell fil, massor av kanel, frysta bär, banan, solroskärnor
och lite flingor. eller finn crisps med ost, makrill i tomatsås och smoothie.
vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
jag vill ju ha värme. så på en varm plats.
vilka världsdelar har du varit i?
europa, afrika två gånger och cypern räknas ju ibland till asien.
pratar du i sömnen?
ja det gör hon.
var har du praoat?
på restaurang, dagis, tgr, fotograf.
vad är du för stjärntecken?
i´m a little vädur.
hur många hem har du bott i?
tre.
morgon- eller kvällsmänniska?
kvällsmänniska. hatar tidiga morgnar, men kan vara 
uppe halva natten och bara vara.
är du blyg?
ja. jag har väldigt svårt att vara mig själv med 
människor jag inte känt så länge.
vad heter du i andranamn?
elisabeth.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar